BULGARIA A PREZENTAT NOUL BRAND TURISTIC AL ȚĂRII

28.01.2013
Foto: i.obozrevatel.ua

Autoritățile turistice din Bulgaria au prezentat noul brand turistic al țării, cu un nou logou și slogan, a comunicat mass-media locală.

 

Precum informează mass-media, noul brand va fi utilizat pentru a promova Bulgaria ca destinație turistică începînd cu toamna anului 2013.

 

Potrivit ministrului adjunct al Ministerului Economiei, Energiei și Turismului, Ivo Marinov, conceptul presupune prezentarea Bulgariei drept o destinaţie prietenoasă și nestudiată pînă la capăt. Nou slogan este: "Bulgaria ‒ o descoperire, pe care merita s-o împărtăşeşti".

 

În afară de logo-ul turistic național și de slogan vor fi utilizate încă 10 strategii de marketing noi pentru fiecare dintre tipurile de turism, dar şi pentru regiuni concrete (în special, pentru regiunea puţin cunoscută ‒ Trakia).

 

Autoritățile turistice din Bulgaria se aşteaptă la creşterea fluxului turistic în ţară cu 25 la sută în primii cinci ani de implementare a strategiei. I. Marinov a remarcat faptul, că noul brand va permite să facă produsul turistic bulgar mai ușor de recunoscut, dar şi mai competitiv, precum și va contribui la dublarea numărul de vizite în țară în scopuri turistice în următorii 10-15 ani.


Sursa: travel.obozrevatel.com
 

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.