CUM SĂ VĂ CAZAŢI CU SUCCES LA UN HOTEL?

03.01.2014
Foto: bristolhotel.bg

Insuccesul cazării la hotel poate deveni nu numai motiv pentru a scrie comentarii negative despre hotel, ci şi să fie cauza unui concediu nereuşit. Este puţin probabil ca cuiva să-i placă să aștepte mult timp să fie cazat în cameră, ca apoi să descopere că condiţiile nu corespund celor anunţate, dar şi să depisteze vreo defecțiune. Şi cînd te gîndeşti că această situație nefericită poate fi evitată, dacă urmăm cîteva sfaturi simple, dar eficiente.


Mai întîi de toate, să clarificăm cauzele care duc la apariţia unor asemenea situații neplăcute la sosire. De obicei, este vorba despre faptul că nu aţi fost informat suficient de bine despre camerele de hotel în care aţi decis să vă cazaţi sau că v-aţi comportat greşit pe durata cazării.


Pentru a evita problemele și a vă caza cu succes la hotel, trebuie să respectaţi cîteva reguli:


• Atunci cînd alegeți un hotel, atrageţi atenția la anul construcției și renovării acestuia. Într-un hotel vechi nu vă aşteptaţi să fie mobilier nou și aparataj modern. Spre exemplu, mobilierul din lemn de la hotelele din Asia de Sud-Est se deteriorează rapid din cauza umidității sporite.


• Acordați o atenție deosebită descrierii camerei selectate: e dotată cu duș sau cadă, dacă e prevăzută sau nu cu balcon, dacă are uscător de păr, safeu și alte echipamente necesare în cameră sau trebuie să mergeţi după ele la recepție, este sau nu dotată camera cu aer condiționat, internet și cu tot ceea ce alcătuieşte pentru Dvs. personal un sejur confortabil. Dacă pentru Dvs. este importantă vederea din cameră, verificaţi categoria acesteia: cameră poate fi, de exemplu, delux (cu vedere la mare), deluxe pool / garden (cu vedere la piscină sau grădină) sau delux (fără vreo vedere specială).


• Priviţi fotografiile turiştilor de pe Internet. Astfel de fotografii vă vor ajuta să vedeţi mai bine condiţiile reale din cameră.


• În cazul în care este indicată ora cazării la hotel, de exemplu, ora 14:00, iar ora eliberării camerei de hotel e 12:00, atunci în perioada de la 12:00 la 14:00 se face curățenia înainte de sosirea noilor oaspeților în camere. De aceea, în cazul în care aţi sosit mai devreme la hotel, trebuie să fiţi gata că nu veţi fi cazat imediat şi că va trebui să așteptaţi ceva timp.


• Odată ce aţi intrat în cameră, primul lucru pe care trebuie să-l faceţi e să verificaţi dacă camera corespunde descrierii: vederea de pe fereastră e acea aleasă de Dvs., dacă camera e dotată cu tot ce trebuie, dacă tehnica funcţionează. Dacă ceva nu funcționează sau nu se potriveşte categoriei camerei rezervate, schimbaţi-o imediat. În caz contrar, mai tîrziu, va fi mai dificil să dovediţi că totul era aşa la momentul cazării Dvs.


• Un mic prezent administratorului poate face, uneori, minuni. Cît să plătiţi la recepție, fiecare decide pentru el însuși, de regulă e vorba de 10-20 de dolari, care vă ajuta să obțineţi o cameră de hotel bună. Desigur, totul depinde de persoana cu care va trebui să contactaţi, dar se merită să încercaţi totuşi.


În plus, există încă cîteva momente despre care este bine să știm.

 

Este posibilă cazarea înainte de ora stabilită, în cazul în care există camere disponibile din categoria rezervată de Dvs. Această informație o puteţi afla la recepție de la administrator.


Uneori, în timpul rezervării nu se ştie ce fel de pat veţi avea (unul mare sau două mici) sau ce vedere veţi avea de pe geam. În acest caz, managerul poate scrie nota la solicitarea Dvs., indicînd doleanţele Dvs. De exemplu, King size bed (pat matrimonial), dacă aveți nevoie de un pat mare, paturi twin beds, dacă aveți nevoie de două paturi separate sau de cameră cu vedere la mare, în cazul în care doriți să contemplaţi marea din camera Dvs. După posibilităţi, doleanţele dumneavoastră vor fi precizate.


ROH ‒ este cazarea în camere la latitudinea hotelului, adică în acelea care sînt disponibile la momentul respectiv. În cazul unei asemenea opțiuni, Dvs. nu știţi în ce cameră veţi fi cazat. Aceasta poate fi atît o cameră de hotel standard obişnuită, cît şi una delux. Avantajul unei astfel de cazări adesea este preţul atractiv.

 

Dacă plecaţi în călătorie de nuntă, rugaţi managerul să precizeze în notă ‒ luna de miere (honeymooners). Foarte multe hoteluri pregătesc surprize plăcute pentru proaspeţii însurăţei: de exemplu, le dăruiesc șampanie și fructe sau le organizează o cină romantică.


Sperăm că aceste mici sfaturi Vă vor fi utile şi Vă dorim să fiţi cazaţi în cele mai bune camere din cele mai bune hoteluri!

 

Informațiile despre regimul de vize în diferite țări le găsiţi AICI


Sursa: Viza.md
 

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.