SOLICITANŢII VOR PUTEA COMANDA ACTE DE IDENTITATE ŞI PRIN OFICIUL MOBIL DE DOCUMENTARE

15.01.2012
Foto: tv7.md

Centrul Resurselor Informaţionale de Stat „Registru” va presta, începând cu 16 ianuarie, un nou serviciu, care prevede documentarea, înregistrarea şi evidenţa persoanelor prin intermediul oficiului mobil de documentare, transmite Info-Prim Neo.

 

Potrivit unui comunicat de presă al întreprinderii, de acest serviciu pot beneficia toţi cetăţenii Republicii Moldova. Oficiul este înzestrat cu echipament tehnic specializat, care asigură prestarea serviciilor la domiciliu sau la locul aflării solicitantului. 

 

Prin intermediul Oficiului mobil de documentare pot fi comandate acte de identitate (buletine de identitate, paşapoarte, acte de identitate provizorii), poate fi solicitată înregistrarea la domiciliu/reşedinţă, precum şi înregistrarea persoanelor cu atribuirea numărului de identificare de stat.

 

ÎS „CRIS „Registru” propune trei modalităţi de comandare a serviciilor: în baza cererii electronice, apelulului telefonic la call-centru sau prin depunerea cererii la orice secţie de evidenţă şi documentare a populaţiei.

 

Sursa: tv7.md

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.