CRIMEEA A GĂZDUIT PRIMII TURIŞTI CU SISTEM "ALL INCLUSIVE"

04.05.2015
Crimeea a găzduit primii turişti cu sistem "all inclusive"
 

Crimeea a găzduit primii turiști care au sosit la odihnă în baza unor pachete turistice speciale, care includ sistemul "all inclusive". Pe aeroportul din Simferopol aceştia au fost întîlniţi de către ministrul Staţiunilor Balneare și al Turismului al republicii Elena Iurcenco.


"O trăsătură distinctivă a sezonului turistic 2015 este ca am început sa lucrăm în baza pachetelor turistice cu sistem "all inclusive"– a spus ea. – Principalii operatori turistici împreună cu industria turistică a Crimeii au elaborat acest produs turistic. Aceasta include zborul, întîlnirea la aeroport, transferul pînă la hotel, cazarea, alimentarea și în cea mai mare parte deservirea excursiilor".


"De sărbătorile din luna mai cred că numărul turiștilor în Crimeea va constitui 120-125 mii – a spus ministrul. –Pînă astăzi au început să lucreze circa 250 de obiecte de cazare colectivă. Dintre acestea nu fac parte mini-hotelurile și proprietarii privați de apartamente, care sînt solicitate, de asemenea, de turişti".


În prezent, în Crimeea continuă acreditarea ghizilor și ghizilor-translatori. Specialiştilor care vor obține un permis de muncă le vor fi eliberate permise speciale. Potrivit spuselor lui Iurcenco, acest lucru va deveni un garant special al calității ghidului și îi va ajuta pe turişti să se orienteze.

 

Despre "biletul unic" în Crimeea

 

Numărul pasagerilor care vor cumpăra un "bilet unic" pentru Crimeea va crește de 1,5 ori în acest an, pînă la 500 de mii de oameni. Despre aceasta a comunicat presei șeful Direcției Unice de Transport (DUT) Igor Titov.


"Anul trecut au fost primiţi în baza "biletului unic" circa 350 de mii de oameni, în acest an este așteptat un flux de circa 500 de mii de oameni", a spus Titov.


Potrivit spuselor lui, în acest an, pasagerii nu vor trebui să schimbe autobuzul la trecere, deoarece au apărut feriboturi de mare capacitate. "Faptul că avem asemenea feriboturi ne permit să mărim numărul autobuzelor implicate, de la 150 pînă la 200, în comparaţie cu anul trecut".


Potrivit lui Titov "au fost luate în considerare greşelile anului trecut". În special, în bugetul proiectului au fost prevăzute circa 15 de milioane de ruble pentru ca turiştii să fie cazaţi la staţiunile balneare de pe litoral şi să fie hrăniţi, în cazul în care trecerea va fi închisă din cauza vremii nefavorabile. "Sîntem gata să oferim locuri pentru circa o mie de oameni. A fost întocmită o listă de hoteluri și case de odihnă de pe ambele maluri ale trecerii, a fost stabilită o legătură mai strînsă cu Ministerul pentru Situații de Urgență, există posibilitatea de a întinde corturi", a explicat Titov.

 

Totodată, Direcţia Unică de Transport (DUT) a primit înştiinţarea că, în comparație cu anul precedent prețul biletului s-a majorat cu 40%. Acest lucru este legat, de asemenea, şi de faptul că acum cu feribotul vor fi transportaţi nu numai pasagerii, ci și autobuzele. Prețul unui bilet este de maxim 700 de ruble pe ruta Anapa-Ialta. Cei de la DUT menţionează faptul că costul biletului pentru autobuzul de rută este de 1,5 mii de ruble.


Primii pasageri care au procurat un "bilet unic" au sosit, joi, la Anapa. Este planificat să fie transportate circa 200 de persoane în ambele direcții.


Potrivit comunicatului Întreprinderii Căile Ferate ale Rusiei, în anul 2015, transportarea va fi efectuată pe trei rute. Prima presupune călătoria cu trenul pînă la Anapa, după care transferul în autobuz pînă la feribot, apoi în autobuzele spre Sudac, Feodosia, Simferopol, Sevastopol și Eupatoria. Cea de-a doua opțiune include călătoria cu trenul pînă la Krasnodar, schimbarea autobuzului pînă la feribot și apoi transportarea cu feribotul pînă la Kerci. Cea de-a treia opțiune presupune călătoria cu trenul pînă la Anapa, iar de acolo cu catamaranul pînă la Ialta.

 

 

Sursa: news.hi.ru
 

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.