UNDE SĂ NE ADRESĂM PENTRU A SEMNALA ȘI RECUPERA BAGAJUL PIERDUT

30.01.2015
Foto: blogspot.com

Fiecare aeroport este dotat cu un serviciu, care are funcţia de a rezolva problemele legate de bagajele pierdute. Conform site-ului oficial al Aeroportului Internaţional Chișinău, persoanele care nu şi-au găsit bagajele în sala de recuperare, sînt rugate să se adreseze la oficiul Lost and Found. Nu trebuie să-l căutați ore în șir. Acesta se află chiar în apropierea camerei de recuperare, iar reprezentanții acestuia vă pot aborda ei înșiși, observând că ați rămas fără bagaj.


http://www.airport.md/lost-luggage-ro/

 

IMPORTANT! Oficiul Lost and Found din cadrul aeroportului internațional de la Chișinău NU este cel care răspunde propriu-zis de găsirea bagajelor pierdute. Aceasta este sarcina companiei aeriene de a cărei servicii ați beneficiat. Lost and Found este ”gazda” reprezentanților companiilor date, de aceea datele de contact diferă de la o companie la alta. Accesați încă o dată acest link pentru a vedea detaliile și datele de contact.

 


http://www.airport.md/lost-luggage-ro/

 

Ce urmează?
1. Constatarea faptului prin completarea unui raport de identificare a reclamantului și a obiectelor sale pierdute. Pentru asta trebuie să prezentați:


    - un act de identitate
    - biletul de călătorie
    - etichetele de bagaj (luggage tag).

 

Etichetele de bagaj sînt acele tichete pe care le primiți după ce ați trecut check-in-ul. A nu se confunda cu tichetele de călătorie.

 

ATENȚIE! În nici un caz nu aruncați tichetele de bagaj pe care le primiți după ce treceți check-in-ul. Ele trebuie păstrate pe tot parcursul călătoriei. Sînt singura dovadă că bagajul vă aparține și se atribuie cursei în cauză. În cazul în care le-ați pierdut, găsirea și recuperarea bagajului este mult mai anevoioasă.

 

2. Va trebui să faceți o scurtă descriere a bagajelor pierdute. O să vi se prezinte o broșură în care indicați tipul valizei pierdute (mărime, culoare, materialul din care este produs etc.). După această procedură, nu vă rămâne decât sa vă înarmați cu răbdare şi să aşteptați apelul serviciului Lost and Found.

 

În mod normal, compania care a operat zborul se obligă să găsească bagajul şi sa-l expedieze clientului in decurs de 5 zile. Informaţiile despre bagajele pierdute pot fi obţinute după cum urmează:


- Dacă aţi zburat cu una dintre următoarele companii: Air Moldova (9U), Austrian Airlines (OS), Tandem Aero (TQ), Lufthansa (LH), Utair (UT), International Ukrainian Airlines (PS), Tarom (RO), Wizz Air (W6), Fly Dubai (FZ) Aeroflot (SU), Eurolot (K2), sunaţi la numerele de telefon: (+373 22) 525 508, (+373) 78880850, Aeroport Handling.


- Dacă aţi zburat cu una dintre companiile: Turkish Airlines (TK), Atlasjet (KK), Air Baltic (BT), Meridiana Fly (IG), S7 Airlines (S7), sunaţi la numărul de telefon: (+373 22) 529 006, MGH Ground Handling.

 

Înainte de orice zbor, consultați site-ul oficial al companiei aeriene de unde ați procurat biletul. Tot pe pagina oficială a companiei veți găsi și informația necesară cu privire la despăgubiri în cazul în care bagajul Dvs. nu este găsit în termen de 5 zile.

 

SursaNexusnet.md
 

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.